blää

Nu sitter jag i Hede. Har lagat stängsel i Råndalen idag. Fyfan va djag är less på det skitjobbet nu. Om jag måste laga mer stängsel iår kommer jag skylla på svinis och på så sätt stanna hemma :)

Ja som sagt sitter jag i Hede, anledningen till de är att jag vänar på skjuss. Nämligen så att jag ska åka med Jon hem, eftersom jag åkte med han hit. Och då skulle han helt plötsligt åka till surSveg och hämta pengar. Det var för 4 timmar sen. Så jag ringde han nyss och frågade vart han var. Och såklart var han kvar i Sveg. Och tänkte stanna där ett tag till. Alltså kommer jag få stanna i Hede i flera timmar och garanterat missa True Blood.
Men alltså fan, jag ska göra likadant när jag tar körkort. Säga att jag kommer snart, och så försvinner jag i flera timmar utan att höra av mig. Ja ibland får man bli irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0