Barnvaktat

Idag, eller ja nu på eftermiddagen/kvällen har min lillebror varit på utvecklingssamtal, så jag har varit hemma med Tova :)
Vi har haftr de riktigt trevligt och mest har vi kollat på dubbade program på Disney Channel. Men jag har även hjälpt henne med hennes veckans ord läxa. Det roliga är att det är andra gången jag gör det, och bägge gångerna har vi varit tvugna att googla ord så jag ska veta vad dom betyder. Kanske jag skulle behöva gå om 3:an igen? HAHA

Snart blir de väl dags att gå ut med hunden. Och så måste jag läsa manualen till den nya torktumlaren, för annars får jag inte använda den. Ska pass apå att lämna räkningen också, alltså när jag går med hunden.

Tjofrääs


På den tiden Tjirre fortfarande var en söt liten valp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0