äntligen

Anledning till att de inte blivit bloggat så mtycket senaste tiden. Jag är för trött å sur när jag kommer hem om kvällarna. Efter ha sprungit å gått å drivit ren i flrera herrans dar så blir man sjukt sliten helt enkelt :)
Och igår var jag arg när jag kom hem dessutom. hade kunnat blivit ett hatiskt blogginlägg med personangrepp å hela köret, å de gillar vi ju inte :)

Jaja, idag har vi iallafall fått över renarna över Ljusnan, vilket innebär att vissa i byn var tvungen att ge upp sina knäppa ideer om att driva renarna tillbaka till Lossen(vilket har visat sig vara en omöjlighet i en månad). Så idag kom vi över med dom första iallafall, å resten ska över imorgon tror jag om jag fattat allt rätt.

Så då hoppas jag att vi tokdriver dom till råndalen istället så vi får ha den efterlängtade slakten snart :)

kjamiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0