nyår å vänsterkurs

nyår blev i de stora hela en fin kväll, god mat och god dryck och omringad av fina vänner var ingridienserna för en bra kväll. hela kvällen hade varit perfekt om vi inte farit ner på stan där de sög mest! men já kvällen vart lyckad:)


vaknade runt 8 på nyårsdagen och jag å celinn sattoch fnittrade tilla jag däckade runt halv 12 kanske. haha
sen så var vi så slitna både ja celinn och niclas att de var en ren mardröm att gå till pizzan ce 100 meter från niclas lägenhet, men de var värt ansträngningen för pizzan var underbart flottig:)

sen vandrade vi hem till norslund och ella kom över för hon skulle sova hos mig så vi inte missade tåget till motala, slutade med att vi var vakna hela natten (tänkte dskriva nakna för de hade varit mycket roligare, men de hade varit ljug). sov lite lite på tåget mot motala och man var lagom sliten när vi kom fram.

dagen har iaf tillbringat på olika föreläsningar och sånt, men ja har blivit konstig i magen efter lunschen så ja tror de va fel på maten, ella har också ont i magen.
vi från dalarna bor tillsammans med jämtland, ja vet inte hur de känns, men ja gillar ju ella iaf.

de är skum känsla här egentligen, ja gillar inprincip bara ella å dom från gävla och en från hultsfred som heter pelle, han pelle har även jett mig en födelsedagspresent, de gjorde mig glad. ja fick hans bands demo, och nu hoppas ja den är bra. jag blev iallafall väldigt glad måste jag säga eftersom de känns ganska tråkigt att tillbringa sin 19års dag bland massa folk som inte känner en.

just de om 1 timme och 35 minuter fyller ja 19 år! gratta mig!

på återseende!


Kommentarer
Postat av: maddis

Laahkoe biejjine

2009-01-06 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0