jullov utvärdering

första dagen på jullovet blev de utgång på banken, en konstig men trevlig kväll. slutade med en utelåsning men de löste sig till sist.
åkte hem till funäs 22:a för att fira julen hemma, den blev mysig och jag fick väldigt bra saker
27:e blev de utgång på eriksgården med ana å nåra till vilket var en trevlig men full kväll. dagene fter var inte nådig kan ja lova.
nyår firades i falun och de var en trevlig kväll med god mat.
sen blev de ung vänsters veckokurs i motala som började tråkigt men blev bra sen i slutet.
hemkomsten till falun igen var i måndas då min födelsedag firades. en kväll med tårar och flört var det iallafall,

över lag blev det ett riktigt bra jullov. jag har gjort mycket och även lite nytta kan man säga.
veckokursen jag var på gjorde så jag lärde mig väldigt mycket. även om min födelsedag kanske inte var den absolut roligaste känner ja att jag ändå gjorde rätt valnär jag valde veckokursen i motala istället för firande hemma.

lovets tråkigaste var iallafall att idag var dagen celinn flyttade på, kommer sakna henne<3
lovets lärorikaste var motala
lovets lataste var utan tvekan jag, har fortfarand einte gått igenom manuset
lovets skabbigaste måste även de vara ja, på en vecka har ja bara duschat en gång!
lovets konstigaste avslut var nog slutet på säsong 4 av DH
lovets nyaste bekantskap blir milena jag lärde känna nu under lovet, även nån vänstermänniska
lovets mest lyssnat på blir utan tvekan broder daniel
lovets största skämt var killen på veckokursen som trodde jag och ella ver tillsammans
lovets största saknad har varit celinn

lovets längtan var att träffa den rätte


och slutligen:
lovets vampyr är ella och jonas cullen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0