bra dag

denna dag ahr varit bra.

vaknade av att julia väcker mig genom att säga att hon hittat jacobs kvarglömda skjorta så hon var jätteglad och luktade på den hela morgonen. själv var ja välidigtväldigt trött och trodde aldrig att jag skulle klara av en hel teaterdag.

först började vi med en sjukt jobbig uppvärmning, svettet skvätte frånj mig och min frisyr gick alldeles sönder. speciellt på följa john, ja undrar vad de är med min lata klass när de gällerfölja john, alla ska typ göra det mest avanserade dom kan komma på för tillfället å sen ska alla andra försöka vara värre.aja så är de iaf.

sen fick vi läsa manus, och äntligen känner jag att jag gillar min lilla monolog. jag ella, julia å mackan satt vid bordet och läste och samtidigt gjorde vi våra scenanvisningar så iallafall jag fick mycket mer förståelse i slutscenen. de känns bra.

lunsch på kristine. alltid lika bra tycker jag. idag åt jag oliver med järpar kan man säga kanske. haha hela min tallrik var grön av oliver och typ mitt i låg en liten bajskorv som alltså var en järpe. spännande men gott.

efter lunchen så började vi allt emd en liten impro å de va sjukt kul. min grupp fick verkligen till de tycker jag. känns även de bra.

sen fick ja sitta ner resten av lektionen och kolla på dom andra. å idag tycker ja alla var bra faktiskt!

sen så åkte ja hem och städade och diskade eftersom aj ska bjuda ella på middag idag. renfilé och klyftpotatis. kommer bli sjukt gott. så ikväll klockan 9 är de middagstajm. skulel blivit tidigare om de inte vore för marikamarris bjöd in mig på födelsedagsfika. så vi firade typ 33årskalas eller liknande då ja har fyllt 19 och hon fyllde 14 idag. de var gott och mysigt, men d eär de alltid då ja träffar min lilla fadderfamilj:)

sen hem igen för att blogga och fortsätta städa och laga mat, vilket ja måste göra nu!

på återseende:)

Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Du är alltid välkommen till oss. Tack för besöket. Fammah

2009-01-12 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0