nationaldag!

nationaldag idag. de är fint. det blev upptaget på kulturhistorian å allt,men ja fegade ut och sjöng aldrig nationalsången, vilket var fegt gjort utav mig. dåligt! haha

har varit hos cilla efterskolan å diskuterat kvällen och hämtat mina filmer. de va trevlans

sen så kommer vi till det som gör mig upprörd, näst intill förbannad!

jag är väldigt intresserad av alpint och ser så många världscupstävlingar jag bara kan på tv. och nu är de så att det är vm på tv. såklart så hoppas man ju på dom svenska deltagarna. idag har de den andra tävlingen i vm för damerna. damernas superkombination. och så klart kan int anja stå kvar på benen. av två starter hitils har anja kört ut i bägge. både i dag och i tisdagens super g. och det fårmig att undra varför man ens ställer upp i ett vm. visst anja har inte varit i form på länge,men har gjort nåt bra resultat iår, och med den rutinen hon har som elitåkare ska man ändå unna stå på benen. eller hålla sig i banan. visst anja har en vana att åka ut, men jag hade trott mer på henne nu. just med den rutinen hon har och då ska man klara av det! visst frida hansdotter körde också ut i stortloppsdelen av superkombon, men frida är relativt ny, och har aldrig riktigt gjort ett riktigt toppresultat. så henne gör de inte så mycket om hon åkt ut. äh nu orkar ja inte bry mig mer och hoppas på en bättre alpindag på söndag då damernas strörtlopp avgörs!

Saemien eatneme saemide!


Kommentarer
Postat av: Idapiga

jag håller med dej Jonas.. Kan dom inte bara hålla sej på benen. så kanske vi får lite spänning i vm iaf..

Hoppas allt är bra å att du haft en fin dsg:)

2009-02-07 @ 00:16:18
URL: http://idapiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0