misslyckad gårdagskväll

gårdagskvällen var ingen hit. inte alls.

kvällen började bra med middag hos fadderfamijen, där jag var tvungn att stressa firån så ja skulle hinna med att städa lägenheten då de skulle komma lite folk till mig. cilla å peppa var först på plats å vi snackade, drack och kollde på mtv i ca 1 och en helv timme tills resten av gängt kom. då var vi kvar här i en kvart typ sn var vi tvugna att sticka till lla å julia för dom inte har någon nyckel till porten.
där så började jag å ella stresse då tanken var att åka ner på krogen. jag skulle följa med mest för att ella skulle slippa åka själv, men hon var mest butter för att cilla inte följde, men jag blev pepp å efter vi klev av bussen ville inte ella gå nånstans å vi åkte bussen hem igen. jag hade inte så kul resten av kvällen så ja drack n till öl sen gick jag hem och åt mat och kollade på girls next dorr men då somnade jag och drömde en skum dröm.
det var jag, cilla och robat som var på nån sorts skolresa med massa folk från skolan och vi mördade 3 av dom. och gömde bort dom och ingen märkte nåt. sen så kom marika in i bilden och hjälpte oss att inte åka fast. de onstigast med drömmen var att de int ens var en mardröm, bara en vanig iten dröm och jag var inte ens skakis när jag vaknade.

idag har ja ingen aning om vad som händer, vet ni nå kul så hör gärna av er. annars blir de väl til att bara se på melodifestivalen och sova. inte alls så kul som en lördagskväll kan vara:p men förhoppningsvis blir den bättre än förra lördan!


på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0