less

nu är ja less på att plugga. har ingen ork till det. fast inte allt för långt kvar av samilskan nu, ja har bara tagiet en paus och kollar på Reine och Mimmi i fjälen. får massa flaschbacks från när jag var med på insplningen en dag, även till våra fina tamrenar vi hade på den tiden. (jo då ja har träffat både reine och mimmi, och jo de är min familjs renar som är med i filmen. även en av mina renar är med.)

inte nog med att ja har samiskaläxa, för de accepterar ja, så berättade Ella nyss att jag såklart har Naturkunskapsläxa tills imorgon, muntlig redovisning om vågkraft. orkar inte orkar inte! jag känner ett starkt behov av krisgodis och krisgrape! även liten gnutta kriscola kan ja tänka mig. GE MIG ETT KRISPAKET!

på fredag har jag nationaldag btw, jag ska finna den samiska nationalsången och sjunga den på kulturhistorian är min hemliga plan. nån som har den liggandes hemma?


fammah


Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Klart jag har!!!! Inte så otippat kanske. Du får den i morn. Fammah

2009-02-03 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0