huppilupp

såv knappt nånting i natt, de var segt för ja skulle upp klockan 7 och jobba.
byggde upp kåtorna på risnäset till lopme naestie, sen hängde jag upp massa samiska flaggor å dom inte allt för fina stolparna. så om det ärnån ni ska berömma för utsmyckningen av byn i helgen så är det jag (även henke för vi hade samma jobb)
sen har ja även skottat snö på kåtorna så dom inte ska blåsa bort om de blåser. messt för att inte nån galen tant ska springa runt och skrika att alla ska dö om dom går i närheten av dom.

btw så är jag uttråkad och imorrn ska jag på nåt möte med länstyrelsen på samegården. kan bli intressant men även sjukt tråkigt vilket jag tror att det blir..

på återseende

Kommentarer
Postat av: therese

jonas, håll koll på min mor där nere när hon kommer är du snäll? :b

2009-02-24 @ 23:25:54
URL: http://tenoksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0