helgen

helgen har varit bra på alla sätt och vis. fredan blev en lång bussresa och jag hade tur då jag fick sällskap hela vägn från mora utav erika:) sen framme i östersund hade adam å ja planerat att bara ta de lugnt men ack nej de slutade med utgång på huset och senare efterfest med massvis av trevliga människor. kom i säng sent typ runt 5 halv 6.

lördan var en dag som spenderades framför tvn å dagen var allmänt slapp. sen mot 6 tiden på kvällen började vi peppa inför håkan med öl och sen taxi till folketshus. där tog vi en till öl å sen så började håkans spelning. de var 5 gången jag såg han och det var en till fin upplevelse med den mannen. efteråt så åkte vi tillbaka till adam å peppade för utgång. vi gick på g3 och jag fick nån cool vip biljett och behövde inte visa leg. de kändes coolt.
genast började jag låssas att petter( han som hade vipbiljetterna) var typ östersund maffiaboss och alla visste vem han vara, och jag var hans livvakt som var tvungen att skydda han. sen så tappadr ja bort både petter och adam och jag sprang runt därinne å ltade förbrilt. då kom jag på att jag såg ut att vara en ensam tönt, vilket jag inte ville va, så vart jag än stod posade jag så mycket de bara gick. fett pinsamt men jag kom på en pose som gjporde så jag såg ite smalare ut. men ja sen så träffade jag på adam å petter igen å då kändes livet lite bätttre, fast jag var lite sur. men ja vi stack hem och jag somnade direkt tror jag och sov som en liten pojke.

upp i morse och packade, sen till bussen och även idag fick jag sällskap utav erika. fett nice får jag lova.

nu måste jag plugga, ska göra en textanalys över eddie och jag vet inte hur man gör. de suger. hahaha

jag är nervös inför morgondagen också. känns som jag kommer flås levande:p

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0