framtidsplaner

sitter hemma i mittådalen, har haft en lugn å tråkig helg, första gången på länge.
men jag har iallafall haft tid att fundera på framtiden. jag har kommit på några saker jag vill göra

ta körkort
resa

sen har jag några idér om jag ska plugga vidare, så för tillfället lutar det väldigt mycket mot socionom inriktning barn och ungdomar. verkar vara ett intressant jobb, fast jag antar man kommer få se mycket hemskt.
sen såp har jag även som plan att plugga bartender i mallorca nästa sommar. 3 veckor intensivkurs. det tror jag kan vara hemskt kul.
sen så har vi ju även renskötsel som ett högt prio, men först uppleva saker.
sen vill jag även bli pappa. kom fram till idag att jag troligtvis skulle bli en bra sådan. jag var nämligen lite som en passuupp på tyra när hon var här. ja de är väl nåra framtidsplaner

Kommentarer
Postat av: anna.

bartender, renskötare och socionom är en fantastisk kombination. lycka till och kram.

2009-03-02 @ 12:10:06
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0