fint

gårdagen sluitade bra ändå.

jag gicvk hem till lla där de blev lite melodifestivalen. fel bidrag gick å sånt och allmänt låg kvalitet och marie var bäst men sånt är livet. sen kom sophia å hon var lixom jag pepp på utgång.
vi tog bussen in till stan och skull testa harrys som vi visst var för unga för. så vi bstämmde oss för att dra på olearys, men ack så tråkigt de såg ut genom fönstret så vi vände på klacken å traskade till slitage! och de var fan värt att betala in sig för 80 kr för shit vad kul jag hade. dansade som fan på det nya fula dansgolvet. och jag kämpade med att få igenom mina låt önskningar. jag försökte med krunegård, håkan, kent och broder daniel, men dj var för sur och sa bara nej, och hur länge jag än tjatade på han så fick jag inte min vilja igenom.
visst var ja lite väl pinsam vid vissa fall och jag missade även bussen hem å fick alltså en fin nattlig promenad och slut på pengar i mobilen.

idag vaknade jag tio i nio å var pigg som än lärka. lagade frukost å såg på tv å mådde riktigt bra faktsikt. sen på eftermiddan blev de ung vänster möte å de var trevligt. vi är nästan som en familj som tillochmed käkar ihop xD

nu tänkte jag tipsa om en hemsida som verkligen är värt ett besök eller nåra mer:

http://hamstermaj.weebly.com/

nu blir de se fortsättningen på beck

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0