")

jag har just ätit middag. nudlar och wokadgrönsaker med multum av cream fraische och thaisås. vill ha mer och mer men de tog slut, men likförbannat vill jag ha mer. mättnadskänslan lixom vägrar att infinna säg. funderar på en halvgrape till eftrett bara för dn sakens skull.

imorrn bär det av till sälen. de ska bli kul ska det. klockan 7 går bussen från skolan, och vi som åker är jag, julia, thessie, robat och wipp. jag ska låna ejvins grejs vilket kommer bli en syn tror jag. kommer se ut som jag är coolast å kan hoppa å göra trix och sånt tufft, men de kan ja inte, så ja funderar på att ljuga:p hahaha


btw har jag lärt mig säga massa saker på teckenspråk, har även sett n teckensspråksmusikvideo idag, de va en kul grej då som gorde musik på teckenspråk. hahah!

min näsa rinner, de känns som det är på modet, vem vet? jag kanske är übermordern för tillfället.


jag borde städa, kanske köpa mer choklad. de är jag sugen på.


241 på stan ikväll och jag är inte där! jag är en seriös skidåkare.
friluftsdag<3


på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0