ALDRIG MER MATTE :D

äntligen har jag klarat matte B. fick godkännt nu på sista provet för typ en halvtimme sen. kändes som man flög när man gick från klassrummet. mer än 2.5 år har ja nu käpat på med matten å äntligan är de slut! nu ska jag aldrig mer röra en mattebok! fan vad lycklig jag känner mig! :D

men snart måste jag börja plugga igen. skriva projektplan och projektrapport, plugga samiska och skriva en naturkunskapsgrej. de känns tungt, men ja de måste göras. de suger.

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden

ungefär så känns det nu! å de är menat posetivt. ja från gabriellas sång. jag har börjat sett så som i himelen idag. kan vara därför. eller att vi spelade in en så som i himelen fast kort version igår:) hahaha

Kommentarer
Postat av: Silje

grattis käre brorson...snart vill jag se ett inlägg om att du har klarat körkortet :) ses till helgen!

2009-02-22 @ 20:14:00
URL: http://gerdochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0