(¨_) <--- SNYGG SMILY

majorie åkte ut ur top model. de suger. hon var bäst, aldrig vinner mina favoriter och alltid blir ja lika besviken på tyra när dom åker ut. jaja sånt är livet.

nu har ja fått reda på vad jag har i läxa i samiska tills imorrn. ska pluigga de nu snart hade ja tänkt.

har även kommit underfund med att de suger att inte ha pengar på mobilen. jag skulle egentligen ha telemöte igår men kunde inte ringa nån å de blev alltså inget. inte idag heller å ja kan inte ens höra av mig till dom ja ska sitta i möte med då dom aldrig är online på varken facebook eller msn och ingen av dom har bilddagboken och ingen läser min blogg. och min styrelsemapp har försvunnit från same.net.

nu är ja kissnödig och ska kissa.

på återseende!

Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Hej! Bra att du pluggar saemie, kan vi ta det hemma hos mig i morn, äsch ringer om det...



Nu har jag en liten utmaning till dig (fick den från Ange.) Den finns på min blogg under rubriken "utmaningen".

Fammah

2009-02-10 @ 22:36:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0