----;-@

dagen har varit halvdan. mest teater. alldeles för trött för att orka anstränga mig och hela tiden före lunch gick åt att jag å mackan diskuterade min monolog och hur jag kan göra den. men allt är bara segt med den och jag gillar den inte. får inte rätt känsla helt enkelt. jag ska typ hamna i trans. sen när de blev lunch berättad ingen de för mig å mackan så vi blev typ övergivna.

jag har även handlat upp mina sista pengar denna månad idag. jag har köpt 5 paket nudlar och ett paket tuggummi för 27.50 så nu är de att leva fattig ett tag.       




  dagens
hat: Assmust (grannens internet som loggar ut mig hela tiden, blev just utloggad nu tex)
       även hata TeliaGateway00-1F-9F-4C-77-6F vilen är anledningen till att ja loggas ut ur Assmust hela tiden.
       Fast det står att det är ett skyddat nätverk så tror den att ja ändå kan loggas in!
       Även min monolog i slutproduktionen får pris för dagens ha!
kärlek: hemsidan hamstermaj. alltid får den mig att skratta.

på återseende


Kommentarer
Postat av: Marre

hej

2009-02-09 @ 17:49:12
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0