Sankta Lucia

SKänk mig en tia, nej inte riktigt men Lucia kan gärna göra så jag klarar av körkortet. Fan nervositeten öker och ökar inför den sista veckan på min intensivkurs. Jag kommer vara ett nervvrak hela veckan, bara jag tänker på det håller jag på att dö. Men sånt är livet, klarar jag det inte denna gång är det bara att boka nya tider och göra om det helt enkelt.

Aja jag har iallafall hunnit inhandla lite julklappar idag, så nu är jag snart klar. Har bara aajja, Nejla, Mattis och Milis kvar nu. Så det känns riktigt bra.

Till mig själv denna helg har jag också handlat julklappar. 2 par jeans, 3 par kalsonger, 2 par sturmpor och ett par vantar. Lär säkert bli nån mer julklapp till mig själv innans jag åker här ifrån. Typ shopteraoi eller liknande. Alltså terapi mot nervositet.

Sen så har jag även fått en ny hobby. Kolla bilar på blocket. Jag är inne varje dag för att se vad som kommit upp. Tanken är att köpa en bil nu när jag är här nere, klara körkortet och köra hem. Men reservplanen är att köpa bilen, kugga uppkörningen och Maddis kör hem bilen. Så två bra bilplaner har jag.  Men den jag helst vill ska slå in är ju plan 1 :)

see ya :)

Kommentarer
Postat av: Ammi Frånberg

Till aajja ska du köpa en fotbollsbok. Svensk eller norsk, det spelar ingen roll!

2009-12-15 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0