FÖÖÖRTLÅÅT!

För min dåliga uppdatering denna intensiva första vecka på min körkortsutbildning. Men ska berätta lite om veckan nu i sin helhet iallafall :)

Måndags så var de ju första dagen. På lunchen åt jag sushi och träffade Lova och Siri, riktigt söt unge den där Siri måste jag säga. Hade en dubbellektion och jag fick lära mig många olika grunder när det gälde bilkörning. Gick riktigt bra för att vara första gången. På kvällen träffade jag Lisen och vi käkade på Tzatziki. Riktig lyx :)

Tisdagens körlektioner var 2 stycken dubbla. Gick riktigt bra då med. På kvällen kom Ella till Falun, och vi gick och såg New Moon på bio. Riktigt fin film det där :)

Onsdag, en dubbelektion. Hände inte så mycket mer. Men jag spelade kort med dom jag bodde med och det var riktigt kul och många skratt.

Torsdag. Två dubbellektioner. Och det gick riktigt jävla bra att köra denna dag. Riktigt stolt över mig själv måste jag få säga :) Kvällen spenderades med kortspel i stugan med mycketmycket skratt :)

Fredag (alltså idag). Körningen var sämst. En dubbellektion och det gick verkligen sämst hittills. Aja sånt är livet.
Kvällen blev lugn, hade räknat med en utgång, men ack så fel jag hade. Men tar igen mina två månader av nykterhet imorgon istället :) HAHA.
Kvällen har iallafall spenderats hemma hos Fadderfamiljen, en god tacomiddag och idol och guitar hero med Marika och Love. En trevlig fredag.

sen har det pluggats teori för fullt hela veckan. Är sjukt less på höger reglar och vägskyltar och sånt nu. Men lär mig gör jag ju :)

Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Jag tycker iaf de va mkt trevligt att du stanna hemma å umgicks med oss.

2009-12-05 @ 14:12:30
Postat av: marika

hahah.. ja DEN kvällen kommer jag ihåg.. Har faktiskt bilder från det på min kamera. Shit vad dåliga vi var.. eller ja, du och Love ;) vårt nya band som vi skulle starta? hur blev de med det egentligen? xP ja, ni 2 måste ju öva innan jag kan spela med er ;) <3

2010-04-28 @ 21:42:58
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0