Dålig bloggare.

ja exakt så känner jag mig. Här har jag lovat en uppdatering varje dag under min körkortstbildning, men ni har bara fått en enda update om hur det går. Men jag kan säga att körningen går upp+ och ner. Vissa dagar är jag helt enkelt suverän, men vissa dagar kan jag int eens krypköra riktigt :p HAHA

Teorin känns iallafall lite mer säkert än körningen. Så ett plus till mig där iallafall. Och så är både halkbanan och riskettan avklarade. Men iallafall, om en vecka så vet vi hur det gick. Om pengarna var värda eller bara bortkastade. HAHA.

Nu ska jag snart till Borlänge med Faddermor och Faddersyster. Kvällen är fortfarande inte planerad. Blir att umgås med Lisen iallafall, men vart våra väga kommer gå är fortfarande osäkra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0