skola

sitter i skolan nu. h'ände rinte så mycket här. ja å Cilla skulle ju vara superseriösa och skriva om våra Tjuktjer. För er som inte vet vad tjjuktjer är kan ja säga att det är ett urfolk i sibirien. dom är söta och håller på med renskötsel. dom säger även att renskötseln i sverige är för modern för att få kallas renskötsel eller nått. på den punkten är dom lite onda.

jag har även passat på att kolla bdb lite, efter som de tar så lång tid att kolla bdb på datan i lägenheten. bdb är den enda sidan som är störd på min dator, å just de att man inte kan ladda hem nåt bättre messenger än de som fanns på typ när man köpten den för hundra år sen. de är surt!

i helgen så kommer jag åka till lule på verksamhetsplaneringshelg med saminuorra (svenska samernas ungdomsförbund) där jag sitter som ordinarie i styrelsen:D

igår fick jag även höra nåt hemskt, men ja tänker inte nämna vad. men hemskt var de

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0