skitdag

idag är ingen rolig dag. jag är svettig och har varit det hela dagen. teaterlektionen var mest seg eftersom de kändes som om vi läste manus hela tiden, och anna-marja är sjuk så vi har bara en som kan köra bil upp till luleå. sen är de inte säkert om jag får flyga hem på söndan, så då kommer ja inte tillbaka till falun förens på månda morgon typ alldeles före skolan börjar. ja suge rp åatt sova på tåg oh alltså kommer jag vara så galet trött hela måndan å bara må skit. sen idag har ja aboslut inget att göra utan kommer ligga här i lägenheten hela kvällen och tycka synd om mig själv.sen så har krastas telefon gått sönder så man får inte tag på han heller så ja vet som inget om morgondagen.
FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFÀNFANFANFANFANFANFANFANFANFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0