pulkaåk

dagen har spenderats med Anja. vi va hemma hos henne lite å kollade på tv å sånt. sen ringde Nejla å sa att vi skulle dra till han å se på film å käka chips vilket vi gjorde. när vi kom dit var även min tremänning Isak där. de va kul. vi sdåg faktiskt en helt okej rysare. typ WEhispers eller nått hette den. man spratt med nån gång iallafall. sen så tog jag å Anja en pulka och åkte lite på bilvägen. de gick sjukt fort och var grymt kul!
roligaste åket var nog när vi kötre rakt ner i diket ich höll på att slå ihjäl oss på en vägtrumma:P hahah!!

nu sitter ja bara här hemma å gör ingenting. funderar över mina val inför morgondagen. jag vill på håkan kväll i falun, men tror de är sent påtänkt av mig eftersom mina kläder inte ens är tvättade. sen har ja ju mange schmidt i östersund också. skulle vara kul, men vet inte. troligtvis blir min kväll en skön hemmasittarkväll med familjen:P HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0