Packa och bussresa

Celinn har bott här natt, de va mysigt och vi gjorde väl egentligen inte så mycket. vi lekte lite i nån lekpark utanför och såg film och sånt mysigt. sen så frågade hon om hon fick flytta in hos mig och jag sa ja. så nu ska vi väl bli sambosar inom en snar framtid:D Celinn är grym på att städa, så då blir min lägenhet förhoppningsvis lite renare + att hon har en katt som jag faktiskt gillar!
ja å celinn kom iallafall i säng väldigt sent och eftersom ja inte packat klev vi upp kl 9. känns som ja är bakis fast ja inte drukit en droppe. segt, segt!

nu har jag iallafall packat klart och 10.59 påbörjar ja min resa hem till funäsdalen. kommer dit kl 19.20 så de blir en låång resa. om nån vill kan den ju alltid ringa, för sällskap kommer ja ha alldeles för lite av.

nu är jag hungring, känns som min mage vänder sig ut och in men ja vet inte om de är obekvämt eller skönt. men ja ska nog köpa nåt ja kan käka på bussen iallafall. sen i mora tänker ja käka sallad. älskar salladen i mora. den är licksom lita to die for eller hur de stavas. HAHA

Håkan Hellströms autograf
min kära ägodel

Kommentarer
Postat av: Gommor

Bra att du ska bli sambo kanske hon kan få lite pli på dig ;-) Ha ett skönt lov. Kramar från Gommor

2008-10-27 @ 11:16:16
URL: http://cadjus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0