Nyvaken

morrnmorrn.
 nu ligger jag helt nyvaken i sängen, ska snart sticka till skolan där målet kommer vara att bli klar med arbetet om tjuktjer. hemskt intressant är de iallafall:D

jag är nervös. om ni undrar varför är det för att om bara några timmar åker en nål rakt igonom min näsa. jag ska pierca septum. kommer nog att göra groteskt ont skulle jag tro, men vill man vara fin får man lida pin.

jag har ett stort snussug för tillfället, men igår gjorde jad den fasansfulla upptäkten att jag hade slut på snus. så jag måste skynda in på willys före ja drar till skolan. kanske köper nåt annat onyttigt samtidigt.

gud vilken låg kvalitet de var på det här inlägget, men fatta va ja är nyvaken!

ska fixa till mig nu så ja inte kommer tillskolan utklädd till bajs

på återsende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0