Ny piercad

Nu är har ja gjort det, piercat septum, och jag är så galet jävla nöjd! smärtan jag kände när jag tog den var helt värt. men som man brukar säga "vill man vara fin får man lida pin". Julias piercing blev även den helt underbart fin. vi är så coola!

idag har jag egentligen inte gjort så mycket heller. först va de skola, blev inte alls så mycket gjort när jag å Cilla skulle jobba om våra tjuktjer, men däremot kom jag, Adam och Mackan lite längre i vårat religonsarbete. hoppas bara den blir klar snart för det arbetet är så fruktansvärt tråkigt.
men ny uppgiften om etik och moral vi fick på religonen idag verkar iaf riktigt kul. ett arbete som handlar om egna tankar och sånt plus att ja jobbar med Ella å Cilla vilket är en bra grupp:D
matten var mest seeg, har prov nästa tisda vilket ja inte tror kommer funka. men så får de vara, ja tycker verkligen matte b är som kinesiska.

direkt efterskolan så stak vi till borlänge för piercing. jag, Julia och Johan piercade oss, jag septum, Julia mellan tuttarna och Johan gjorde snakebites. även Ella och Elvira följde med som sällskap. min gjorde ont måste ja få säga...

den så åkte ja hem till Lova och Carlos. lika mysigt som alltid, och Lova är så söt eftersom hon läser gravidböcker och gravidhemsidor hela tiden.hon kommer bli en bra mamma.

nu är ja hemma i lägisen och Ejvin medelade nyss att han tänkte hälsa på. ja får lite ångest för att min lägenhet ser ut som den gör. men Ejvin får ta de:P

på återseende

Kommentarer
Postat av: Angie

Min vielle är ju inte den mest renliga jag känner så det är nog ingen större fara. ;) haha

2008-10-15 @ 14:54:24
URL: http://renhuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0