Möte

Nu sitter ja i luleå å leker vuxen. jag är nämligen på möte. känner mig vuxen, men egentligen är vi i styrelsen ett gäng med barnrumpor ungefär. vi har väldigt kul och ikväll ska vi på konsert. jag har ingen biljett till efterfesten så jag får nog sova i natt.

igår åkte jag, Krasta å Joni tåg till lule. vi var fulla och konduktören hatade oss, vi höll på att bli avkastade i långsele, fast man var tvungen att ha två varningar, de hade inte vi.
vi fick en finsk kompis, kompisar från canada och även kompis från scottland. finnskan flörtade med mig, men hon var inte så snygg ochsen på tåget fick vi inte umgås med henne.

fast före tåget gick umgicks jag med adam och pär. jag hade grymt kul och vill till östersund igen. jag vill östersundsfesta. de kan bli kul!

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0