misstankar

hej är relativt nyvaken, eller ja ja har väl varit vaken i en timma nu ungefär. gör inte så mycket. har egentligen ganska tråkigt om jag ska vara ärlig.
men jag blev glad när jag skulle käka frukost, upptäckte att vi hade marmelad hemma så ja käkade rostatbröd med marmelad och ost. heltn uinderbart!

jag har även mina misstankar att jag börjar bli sjuk. huvudetvärker och min hals känns svullen å jobbig. mmen jag vill inte vara sjuk jue!

blir ingen allhelgona för mig heller. vilket är galet tråkigt eftersom jag inte har några pengar! men jag vill hr gärna som helst kan ja säga!¨
får se om de kanske blir östersund eller falun imorgon ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0