måndag

idag har vi haft teater. lektionerna känns helt annorlunda än tidigare, kan vara för våran nya lärare är galet mycket bättre än den förra. jag blir lika förvånad varje gång man får beröm när man är uppe på scenen och att ha riktigt organiserade teaterlektioner. de är faktiskt riktigt kul med teater igen! TACK JOAKIM!(den nya läraren)
manuset vi läser på teatern är också riktigt bra, road heter den. den hade varit kul att göra faktiskt. enda är att de känns lite trist att den inte är så passande till mina småsyskon, men vafan nån gång får dom väl höra såna ord, varför inte låte dom lära sig av sin storebrors klass. om ja känner för de kan ja ju ha ett viktigt samtal med dom sen om att man inte får säga såna ord, så direkt när dom kommer till skolan igen kommer dom springa å säga de till alla, de gjorde iaf jag.

idag har ja lagt min pengar på en hemskt rolig sak måste jag säga. jag har gett 2700 kr till min pappa för att ja hade pratat fr så mkt i hemtelefonen i sommras. visst de va mina sista pengar från sommarjobbet, men vafan, ja får skylla mig själv. så jag är inte sur på far, bara lite bitter. mest för att mina sista pengar går åt imorgon när ja ska pierca septum:D men de är de värt. julia ska även hon pierca sig fast i klyftan:P fett sexigt!

just de! i fredas så hände en liten cool sak, nämligen att ja lyckades få in en grannes bredband. ja är jävligt glad över d emåste ja lova. nu har ja iaf tidsfördriv! nackdelen är att de inte funkar så bra hela tiden så de loggas som ut, därför ska ja ta reda på vem Assmust är(bredbandet heter så) å fråga om han kan hjälpa mig så ja får bättre signal så ja kan fortsätta surfa gratis. är han inte villig å hjälpa då gråter jag nog

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0