Lov!

slutar tidigt på frdagar vilket är grymt skönt måste ja få säga. bara två lektioner då, religon och nutidakonst. inte dom roligaste ämnena men vafan de är nice:D
skulle egentligen göra klart mitt matteprov idag också, men ja å Cilla orkade inte vänta i en timme på att göra d eså vi frågade om vi fick göra de på tisdamorgon efter lovet istället. å de fick vi:D

så nu har jag höstlov, de sista höstlovet i mitt liv. det är fett nice fast jag känner att jag inte vill bli stor. jag vill alltid ha lov tror jag... kanske få bli lärare!

ikväll är de partaj i borlänge. Carro har 18års fest, flipp eller flopp? de vet man aldrig. men de kommer väl rapport om det senare.

ska snart till Lova å Carlos, dom vill låna DH3 å så ska ja fixa vin tills ikväll å tills imorron.

Håkan hellstråm - 1 dag kvar<3

återseende nån gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0