hos Lova

nu sitter ja hemma hos Lova och Carlos. bara Lova är hemma för Carlos jobbar och enligt ryktesväg är han lite butter, men han blir nog glad när han ser vad jag har med mig! hahaha alla älskar DH!
Lova blir bara tjockar och tjockar för varje gång jag ser henne, och nu har bebisen börjat sparka. jag tror han heter Jerker. jag längtar tills Jerker ploppar ut, då ska jag ge han nånting. fan jag vill också ha barn! nån frivillig?
jag somnade nyss i deras sackosäck. de är de som är så skönt att vara hos Lova och Carlos. man behöver inte prata hela tiden, utan man kan sitta tyst i flera timmar och bara tänka, utan att de blir pinsamt. kan vara för att jag och Lova har bott ihop förut och känner varandra rätt så bra skulle ja tro.

på tal om att Lova och jag har bott ihop så saknar jag den tiden. de var i våras när lova hade blivit utkastad och jag just fått min lägenhet. eller de var veckan före jul men iallafall. första veckan såg det ut som en knarkarkvart, eller bordell ifall man vill. de enda vi hade var en madrass på golvet, en fjäderboa med massa ljus i och en rosa lampa från myrornas. sen på vårterminen när jag just fyllt 18 och fått mycket mer möbler var det som ett vanligt ställe att dricka öl på. vi drack öl varje dag och vi var alltid samma gäng och hade alltid underbart kul. sen typ i mars kom vi på att vi skulle ta vara på våra liv eftersom vi hade varit fulla konstant i två månader. de berhövdes men var tråkigt, och Lova blev så seriös att hon skaffade pojkvän och fdlyttade ihop med han. Carlos alltså. och nu väntar dom barn tillsammans, ungen kommer i Mars. alltså ett år efter vi blev seriösa. känns ganska coolt.
men vårterminen ge mig tillbaka den. jag saknar den och de va verkligen en av dom bästa tiderna i mitt liv. ja skiter i om att vi var ganska deppade allihopa för vi hjälpte varandra, vi drack och vi sanckade om allt. känns som alla blir vuxnare och jag står kvar på samma plätt utan att mogna utan att tänka framåt. men skitsamma. jag hatar framtiden!

på återsende!

Kommentarer
Postat av: Angie

Ta't lugnt Jonas.. Du är bara liten än.. ;)

2008-10-24 @ 19:10:40
URL: http://renhuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0