hemsk fredag

denna fredag kommer bli grotesk tråkig känns de som. var tvungen att kliva upp tidigt för att de kommer komma nån bil med saker till pappa som ja måste ta emot. inte så jätte party!

min frukost var inte heller god. yoghurten smnakade nbästan som om den vore sur så förvånar mig inte om ja blir magsjuk eller nått såntdär tråkigt nu.

de mest tragiska med denna dag äör kvällen. ja hade så många val att ja fick panik och inte kunde välja. så nu blev de egentligen ingenting tror jag. skulle så gärna åka till östersund ikväll men mina vänner där verkar inte så pepp på de, eller dom har inte sagt nå mer om det iallafall. sen så kan ja inte åka till falun heller, för de har ja inte packat eller gjort nåt för. segt!

nä ja skulle åkt till gällivare iallafall!

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0