Gårdagskvällen - Underbar

gårdagen spenderades först hemma hos en tjej ja inte riktigt kommer ihåg namnet på, men tror hon kunde heta Anna. vi spelade lite ölspel å snackade å sånt mysig och lyssnade lite på musik. sen klockan 21.00 gick vi ner till magasinet, lämnade fram biljetten och gick in. vi givk bort mot baren och köpte nån öl, sen upptäckte jag att vi kunde stå långt fram så vi gick dit och ställde oss nästen längstfram på sidan.

efter inte så lång väntan men massa misslyckade försök att dra igång något så kom han ut. HÅKAN HELLSTÖRM. hela konserten var som en stor energispridare och allt var jättefint. helt plötsligt går brandlarmet. alla måste utrymma lokalen. tjejer gråter och hänger sig fast i staketet, jag hänger mig fast i staketet, men sen så går även jag ut. direkt när ja kommit ut får vi godkännande att komma in igen. ja sprigner och nu hamnar jag längst fram i mitten. då börjar ja prata med en vakt som var en trevlig prick. jag prövade sno hans backstage pass, de gick inte så då sprutade han vatten på mig. sen kom mannen ut igen. och levererade lika mycket energi som före avbrottet. sen så ser han på mig, och känne rigen mig! helt sjukt var de, tror att de var under Kom igen Lena också.

kvällen var sjukt underbar och jag längtar sjukt mycket till 14 februari nu:D


på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0