fortfarande fredag

ja en liten uppdatering sen sist. min fredag är nästan rolig tror jag. kl 18.30 satt jag och kollade på made på mtv, inte ett allt för bra tv program, ganska dåligt faktiskt. idag handlade de om nån fjortistjej som ville bli rugbyspelare. hon kämpade å kämpade för att komma med i laget, hennes pojkvän dumpade henne och hennes kompisgäng trodde inte på henne för fem öre. men hon fortsatte. när hon kom med i laget började jag pinsamt nog gråta glädjetårar!! jag förstår inte vad som hänt men ja jag grät. jag skämms för det är pinsamt. gråta till made, ni som sett de nångång vet att det bara är töntigt, men där ligger jag i soffan, töntigare än hela programmet! haha

sen iallafall kollade ja på next, också ett program på mtv som faktiskt är bra. men tror ni inte på katten att ja blir intresserad av en av tjejerna som skulle dejta. inte nog med de så var hon lesbisk. för de var ett sånt där specialare med homosexuella tjejer idag. ännu värre var att hon inte ens fick dejta tjejen utan de var bara hennes utseende som fick mig på fall!

nu ser ja på idol, Robin B har sjunigt när vindarna viskar mitt namn för de är tema shlager. ja tyckete de va lite pinsamt. men nu kom anja!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0