Försovning

Jippii jag försov mig idag igen! jag är fan kugen på det. varje vecka minst en dag så vaknar jag inte av väckarklockan utan vaknar runt 9.15. hoppar upp ur sängen och stressar med att klä på mig, fixa håret, borsta tänderna och få med allting ja måste ha med mig. idag var jag även tvungen att rengöra min piercing vilket ledde till att jag kom ännu mer förstent till skolan. jag hatar sånt. jag som måste skärpa mig i skolan och med min frånvaro.

jaja nu sitter jag iallafall i skolan och ska göra ett muntligt anförande, och jaf fattar inget. jag vet inte vad jag ska göra om och jag har häftet hemma så jag kan inte kolla i den. plus att min lärare Jenny inte har snackat med min rektor Ariana än om att hon ska vara min projektarbetshandledare! jaja.

nu sitter jag brevit Robat i datasalen på skolan. han kollar på nasistsidor men jag tycker han borde läsa min blogg istället!

på återsende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0