fixa till mitt liv

som ni ser på rubriken har ja tänkt att ja ska fixa till lite i mitt liv, göra mer nyttiga saker och sånt, t.ex plugga. inte min favoritsysselsättning men iallafall något jag borde ägna lite mer tid åt. därför har jag kommit på den perfekta idén med att göra en liten lista på saker jag ska göra. eftersom ja lägger upp den här måste jag ju fullfölja den så ja slipper skämmas över mitt misslyckande.

[]Städa lägenheten (ser ut om en soptipp och man kan inte gå på golvet utan att trampa på något)
[]Boka tvättid (har nästan inga underkläder kvar, kan bli äckligt i längden)
[]Komma i kapp i skolan (ligger efter i allt)
[]Fixa handledare till mitt projektarbete (alla andra har redan börjat, PANIK)
[]Pierca septum (kommer bli fett nice)
[]Spara pengar (dra ner på allt impulsköp)
[]Sluta röka (okej på fest, när man är nere, när man blir bjuden)
[]Iallafall sluta röka innomhus (utom när man är nere eller ser på Bridget Jones)
[]Lägga mig vid vettiga tider på dygnet (så man slipper alla försovningar, men även orkar prestera iallafall lite i skolan)
[]Minska min frånvar drastiskt (vill inte mista mitt studiebidrag och inackorderingsbidrag)
[]Klippa mig
[]Färga bort grotesk utväxt
[]Dricka mindre (tolkningsfråga)
[]Äta nyttig mat
[]Köpa Håkan biljett (hemskt viktigt)
[]Fixa pengar så jag har råd med allhelgona

sådär, nu är min inte allt förkorta lista klar, stanna kvar å se hur de går:P Haha
 tack förmig så ses vi

Kommentarer
Postat av: Angie

Ey Jonas! Kul att du skaffat blogg. Nu kommer jag kika in dagligen. ;) Puss!

2008-10-14 @ 10:21:47
URL: http://renhuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0