vad är en bal på slottet?

jag har ju klippt mig, igår va de skitbra å så å j va var jättenöjd! idag har ja kommt fram till att ja inte kan styla mitt hår själv, när ja gör nåt så ser ja bara skum ut och de känns mindra bra. jag kämpar även med att få en naturlig blond färg igen, men de misslyckas mest och blir bara gult hur mycket ja än bleker det. eller luggen är kritvit och jag har typ vita slingor här å där. funderar starkt på att göra allt orange istället! för snart är håret sönderblek igen! inte vad ja hoppades på när ella klippte bort det som var sönderfärgat!

å nu när jag väl hade tagit modet till mig och ta bort emoluggen så tänkte jag att imorrn på teatern då jävla är de min tur att stå i rampljuset med min nya frisyr, tropr ni inte att elvira har klippt sig också, å inte bara topparne. utan typ allt. å hon blev skitsnygg verkligen! där rök min chans att synas tänkte jag. men vafan man ska inte vara svartsjuk:p haha

just de, om de inte blir orange funderar ja på att färga de i någon annan blond färg istället för ultrablond, kanske mellanblond. vad tror ni?

imorrn blir de ingen försovning på mig. jag ska göra Jocke glad, för han ser potentsial i mig. han ska få bli stolt!

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0