teater

idag har de varit en fin teaterdag. har känt mig rätt så pepp hela dagen och så

förutom nä ja bröt ihop totalt. så jobbigt när man börjar gråta på teatern. för de känns som om jocke gör alltför att vi ksa bryta ihop och gråta och sånt. men de känns bra ändå på ett sätt. man lär sig saker om dom man inte visste så mycket om och de. vi har änså gått ihop i 2 och ett halvt hår licksom, men ändå vet man inte så mycket om varandra, men med ihopbrytningsövningarna gör man de. positiv grej.

på bussen hem visade de sig att carro hade med skolkatalogen.måste säga att min klass bild blev väldigt bra fast jag inte var med! till positiv sak!

och idag blir de hemmagjord pizza till middag. ännu mer posetivt!


på återseende


Kommentarer
Postat av: Majjen

svar: men jonas då, om jag är på din nivå så är jag ju bäst!

2008-11-17 @ 18:45:42
URL: http://mmajjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0