tankar (inte så djupa men lite)

jag har tänkt och kommit fram till en sak. skolan och jag är inte så bra vänner för tillfället. visst ja har väl inte bråkat med någon skola rakt av men ja tänkte mest när de gällde att plugga.

min popkonstuppsats skjuter ja bara framför mig. ja har sagt att den var klar i fredas och att ja skulle maila in den samma dag. ja tänkte skriva den då, men nej ja skjuter de framför mig. och ja ja ha inte ens börjat.
imorrn har ja naturkunskapsprov. jag har vetat de i flera veckor och nej ja har inte rört papprena eller böckerna ja har för att fatta och ja, jag kan verkligen ingenting av de vi haft hitils på naturkunskapen. mitt hopp ä för tillfället att vi ska ha in renarna på torsdag för då måste ja åka hem imorgon och på så sätt slipper ja undan provet. annars blir de hårdplugga ikväll.
matten fattar ja inte heller något av.
har inte börjat med mitt projektarbet + att ja inte fått nån handledare (de är bra om de blir i gärde på torsdag för då kan ja börja men reojektarbetet iallafall)
just fan ja har nationellaprov muntliga i svenskan imorrn också. YES! men den är iallafall klar, måste bara träna lite mer
teatern går väl bra bara ja inte försovermig och Joakim blir arg!

posetiv sak med skolan. torsdag är de studiedag vilket innebär att ja absolut kan åka på renslak om de blir, om de inte blir kan ja skriva min popkonst! suveränt! sen så är de bara 205 dagar kvar till studenten också. de är nice!

ja men iallafall så har ja haft matte idag och de gick väl sådär, fattar ibland men oftast känns de som om ja läser japanska. har tid tills februari att bli klar med matte B annars vet ja inte alls vad som händer. men ja borde klara de eftersom ja bara ha två kapitel kvar.

just nu ligger ja på golvet i lägenheten och väntar på att far ska komma med bra nyheter (renslakt alltså). jag har ätit två burkar med chokladpudding och vispgrädde från lidl. antar att ja har fått i mig mer kaloier än vad man ska få i sig på en vecka. men ja gick hem från skolan idag så de är posetiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0