studiedag

idag har varit en fin dag. har varit ledig hela dagen och bara tagit de lungt.

på förmiddagen umgicks jag lite med Calle, vilket var riktigt trevligt. lite gta spelande och lite se på mr and mrs smith.

när celinn kom hem så lagade vi fin middag i form av renfilé med klyftpotatis. riktigt gott blev de och de blev även rester kvar tills imorgon:D

början av kvällen tillbingades framför tv:n tills ja fick panik och kom på att min popkonstuppsats inte var färdig, inte ens påbörjad faktiskt. så ja satte mig ner och tog tag i problemet. jag kom halvvägs tills ja upptäckte att ja troligtvis var för trött att skriva för allt blev ett stort plagiat. så så gav ja upp.

just när ja gett upp loggade Daniel in på msn och skrev att regeringen just röstat ja till lissabonföredraget och sossarna röstade med dom borgliga partierna.

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0