Sliten

hej här är jag, en sliten kille på 18 år som söker likasinnad för långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar.

förlåt att ja inte skrivit på ett tag men internet har ju velat krångla. men nu funkar de igen:D ja är nöjd!

valvakan var en fin grej och Obama lyckades! de känns fint måste ja säga. parallelt med valvakan skrev jag mitt svenska nationella prov och de blev helt okej faktiskt. men när jag helt död skulle gå till skolan, just de ni läste rätt GÅ! så tappade jag mitt usb minne på marken nånstans så nu är den borta. inte så party kanske:p haha
men ja slapp hålla talet och får göra de om två veckor istället.
fick även veta att Jenny inte vill ha mig som projekthandledare, så nu står ja där utan hjälp. de suger lite grann faktiskt:p

sen så på naturkunskapen fick jag en rejäl skrattattack! ja skrattade så att tårarna sprutade ungefär! hahahahahahahahahahaha.

efter nk fick jag sån lust att åka och ragga så jag sanna terese ella cilla å elmo bestämmer oss för att åka iväg i sannas bil. vi skrattade och visste inte vad som väntade, vi kommer ut på rakan och helt plötsligt så springer en galen man ut mitt i vägen, ingen fattade nåt tills vi såg de, POLISEN! jag blev så jävla arg på de som hände. lider verkligen med sanna.  men vi åkte lite till å sen for ja hem och sov.

vaknade klockan 21 av att celinn ringde. ja öppnande åt henne sen drack vi vin. vi gav oss av ner mot stan och kom inte in på harrys  utan de blev älskade Slitage. och vem tror ni inte sitter i garderoben om inte SVENSKA BJÖRN! jag blev nästan skakis och ringde genast till ella. men slitage var hemskt kul igår måste jag säga, min å celinns dans till i kissed a girl var bäst eller till piece of me, den var också snygg. men två för en är inte alltför nyttigt och ja de tog 3 timmar att gå hem från stan i natt. celinn var irriterad men ja tror de släppte lite senare*blinkblink*

vaknade kl 10 idag, kunde inte röra mig och todde seriöst ja skulle dö. skickade ett sms till joakim där ja sjukskrev mig. hela dagen har varit slitsam.

imorrn är miljötinget i mora. kan bli bra!

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0