sliten efter slitage

idag har varit en seg dag. sliten som satan har jag varit.men de är okej

gårdagskvällen var en trevlig kväll. kan sammanfattas med dans, strippstång, japankyss, gratis taxi hem och hisstårar

borde göras om fast inte på onsdagar. jag gillar helger

joakim hatar mig.
men då är de inte joakim berg vi snackar om utan lärarajocke

borde gjort om popkonst, men ja orkar inte
gör den imorrn och mailar in den istället. marunka blir nog glad ändå

celinn har lagt sig. jav vill göra de ja med. men ja orkar inte de heller.

kan hända att ja ska ha fest imorrn, men vet inte. får höra med ella imorrn

på återseende

Kommentarer
Postat av: francken

haha.. gav han dig inte en slängkyss?

jag hatar rune

2008-11-13 @ 22:15:38
URL: http://francken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0