ojojoj

haft bloggkris denna vecka. har typ inte haft ens litelite fantasi för att kunna skriva nåt bra. men nu gör ja de iallafall. bra Jonas!

klockan är nu 06.42 och jag är vaken. förstår inte riktigt varför eftersom min väckarklocka ringer 07.15 sen 07.30. men nej här är ja. jo grejen var den att Celinn fick väcka mig nu när hon åkte till praktiken för jag skulle nämligen packa för att äntligen åka hem!
min hemresa startar idag 12.12 från falun och avslutas 19.20 i funäsdalen. så jag kräver nästan att ni får ringa eller smsa mig, helst mellan 16.17 då jag har som mest tråkigt och verkligen tror jag kommer avlida på riktigt(då är jag nämligen i sveg, världens tråkigaste jävla håla),

just ja! jag har ju äntligen blivit klar med min uppsats om popkonst nu. eller jag blev det i onsdas men ja. skönt är de iallafall. och slutproduktion blir gatan och nej joakim, ja tänkter fan inte raka håret för slutproduktionen vilket han vill att vi 4 killar ska göra. å nej jag vill inte klippa de kortare heller, för jag tycker mitt hår är tillräckligt kort redan.

å en tillsak. ja tror de kan bli slakt på söndag. om de skulle vara sanning hade en viss Jonas hoppat och dansat av glädje. de hade verkligen varit underbart. fast ja kommer nog inte kunna hjälpa till att springa efter renarna in i gjärdet börjar nämligen få sjukt ont i halsen. aja slakt kommer bli kul iallafall.

å så kommer jag troligen träffa Anja å Nelly i helgen. de är kul

nu ska jag förösöka göra nått vettigt!

på återseende

Kommentarer
Postat av: Angie

Allt för konsten Jonas! Det växer ut igen.. ;)

2008-11-28 @ 09:05:13
URL: http://renhuvud.blogspot.com
Postat av: David Santos

Excellent posting!

Congratulations!!!

2008-11-28 @ 19:55:16
URL: http://sverdades.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0