lök

idag har ja svettats, jag har varit konstant blöt under mina armar och jag har känt en konstant doft liknande gubbsvett blandat med lite deoterant från nivea. värkligen en stor fet gul lök har jag varit! de har inte kännts så bra.

annars har denna dag vari en bra dag.

fram till lunsch var teatern grymt seg. inte alls så mycket kul då. jag trodde att de var eftermiddag å sånt för jag var helt seg och orkade som inge mer, men efter lunsch släppte de å de blev en riktigt bra eftermiddag:D jag tror tillochmed att vi kan ha bestämt slutproduktion, men är inte säker:p haha
och så körde vi en kul improvisionsgrej också

sen efter teatern ringde en från tv3 och frågade om jag ville komma på auditon till singing bee, så onsdag den 3 december kl 14.00 ska jag dit och vara allmänt nervös och sånt spännande xD haha
så ja hoppas ja får resesällskap för själv vågar jag aldrig åka xD haha

sen träffade ja Calle å vi tog en sväng till borlänge.

när ja kom hem igen så hade celinn haft storbak så ja fick nybakat bröd och kola. de var gott

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0