lite uppdatering

förlåt att ja inte uppdaterat bloggen på ett tag, men i helgen var ja ju på miljötinget i mora, i söndas v ar ja för trött och igår kände ja inte för de. haha

miljötinget var verkligen toppen. trevligt folk, bra föreläsningar och lite sömn. de är mys! jag sov ungefär 2 timma på hela helgen.jag orkar inte berätta vad som hände och sånt men jag hade en fruktansvärt trevlig helg och visst, lite nya vänner fick man!

efter miljötinget fick jag sticka till gamla elverket på direkten för att förbreda kristallnatten. jag och Daniel kände inte någon riktig ork egentligen men fan de blev riktigt bra ändå! grymt nöjd blev jag:D och banden/artisterna var jätte bra också. tack för att ni ställde upp gratis!

egentligen har de inte hänt så mycket mer än de här så ja vet inte vad ja ska skriva egentligen! men iallafall så köpte ja en skjota och en kofta på myrorna i går. dom var fett snygga och jag är galet nöjd!

idag ha ja baa 2 lektioner vilket känns grymt skönt. och sovmorgon fram till typ 12. underbat!

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0