hjemme igen

nu är ja hemma igen. de är skönt och jag överleve bussresan! konstigt nog överleva jag även sveg. jag är nöjd
sjukt uttråkad var ja hela tiden men jaa jag klarade de!

fast mest hålla på att dö var väl i vemdalen. jag klev av bussen i hopp om att bussen mot funäs skulle vara i tid. men ack så fel jag hade. där stod jag i kylan i 20 minuter och tänkte att jag är cool och behöver inte gå in i väntsalen. jag ångrar mitt beslut. bussen var verkligen försenad och jag stod där i min mormors gamla vårjacka, mina cheap monday jeans och mina fina converse. dom kläderna var verkligen inte anpassad till kylan i härjedalen. när min buss väl kom hade jag ingen känsel kvar i fötterna och jag slutade inte frysa förens ja var i långå. bajs vinter

men en kul nyhet fick jag också under min långa bussfärd! alldeles efter vikarbyn ringde julia. hon sa att sining bee just hade ringt henne och även hon ska på audition nästa onsdag:D jag får både resesällskap och en sökkompis! kan de bli bättre? så nästa vecka kommer att gå ut på att lyssna på gamla hits så mycket som möjligt.
och tillbaka i falun onsdag kväll lär ju sluta med utgång på slitage med i kised a girl och strippstång! helt enkelt en perfekt onsdag:D

när jag kom hem fick jag även underbar mat. älgfile men pommed och bea! men eftersom min söta mor ansåg att jag var hemma på rehab så fick jag ingen öl till maten. jag undrar egentligen vad mor tror om mig?

hemma väntade även ett brev från polisen. när mamma berättade om de brevet förra veckan trodde jag att jag skulle dö. jag visste ju inte vad jag hade gjort. men efter en sömnlös vecka och dagen till ära fick jag öppna brevet. de hade häntr. polisen hade hittat min mobiltelefon! helt sjukt. jag skrek ut min lycka och lever lite på de fortfarande!

en helt bra dag helt enkelt

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0