kriuna, nu kommer jag!

kl 07.40 går mitt tågärifrån falun. är typ framme i kiruna 13.40 eller nåt såntdär. jag är lite taggad faktiskt.
de är nog första gången jag åker till kiruna för att verkligen vara i kiruna tror jag. de är skumt
annars har kiruna varit mest som en litet stopp på vägen. typ när ja skulle till nikkaloukta på ejvins konfermation eller styrelsemöte i tromsö.
men nu åker jag faktiskt dit för att vara i kiruna

inatt ska ja bo hos lisa, men eftersom hon åker imorgon kl 6 så kommer jag bo en natt på nåt annat ställe. kan bli samegården eftersom de är där jon isak ska bo iallafall.

ikväll blir de till att pröva på utelivet i kiruna iallafall. de kan bli mest spännande. ska ta de någorlunda lungt så att ja kommer upp imorrn och går på mötet och sånt viktigt! bara jag hittar dit. måste nog ringa anna-maria idag och fråga vart mötet ska hållas och vart de ligger. hålls nog troligtvis på kansliet.

sen åker ja hem på söndag igen. skönt att flyga både dit och hem.

på återseende

Kommentarer
Postat av: jespa

Vad tyckte du om utelivet i Kiruna då?

Kul att träffas iallafall :)

2008-12-06 @ 20:27:15
URL: http://jespa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0