just another day

idag var sovmorgondagen. sovmorgon till kl 12.20 som varje tisdag sen höstlovet, fast med en galet stor hake! kl 8.40 blev ja väkt av att en okän man stod i min hall och ropade hallå! jag blev fett rädd men kom på att några människor skulle borra i min lägenhet idag. han frågade om de var ok å ja sa ja helt nyvaken. kunde inte somna om heller med tanke på att just en främling stod i min hall. så ja ringde jullan och frågade om ja kkunde komma över å sova där å de fick ja. helt nyvaken letade ja reda efter mina kläder och sen så gick jag till henne.
fick sova i ellas säng och då drömde jag en väldigt skum dröm om att jag och julia drack en liter vin var före vi gick till skolan och mitt i drömen kom helt plötsligt massa samevänner och var överallt i lägenheten och ja hälsade på alla å frågade vad dom gjorde där och dom berättade att dom var där på läger, jag fattade inget av de, ett samisktspråkläger i ella å julias lägenhet, nice! sen tappade jag min plupp till en av mina ringar i läppen och den hittade jag inte.
när jag vaknade hade jag inte alls tappat pluppen, inte druckit vin heller för den delen och faktiskt inga samevänner heller. jag var förvånad ett tag tills ja förstod att ja bara drömt

jag å jullan gick till skolan, kom nån liten minut försent till religonen, gjorde inte mycket för de var betygssnack och jag fickk ett VG och blev hemskt nöjd över mig själv, trodde att jag skulle få ett g, men nej då, jag är bättre än så!

sen så filmade vi lite till introt på julcabaren, tror de kommer bli grymt. gjorde en väldigt fin homoerotiskkärleksscen. kommer bli great!

sen åkta jag bussen hem, hade tur som fick åka då jag varken har busskort eller pengar, men en alldeles otrolig karisma då ja fick busschauffören att låta mig åka gratis. för gå idag orkade jag verkligen inte.

hemma kollade ja på top model och nu har jag så jävligt groteskt tråkigt. celinn kommer sent ikväll och jag hittar inte instruktionerna till krönikan jag ska skriva för att på ett vg  svenska b, vilkat jag verkligen vill ha!

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0