julafton

GOD JUL ALLESAMMANS!!

så var de sagt:P
haha

men de som min hjärna tänker på är bara helgen. bara för att vissa sagt att dom är pepp på att komma tror ja att dom kommer komma. tillochmed så tror ja de så mycket att ja tillochmed tänker fråga farmor om ja får låna lägenheten över helgen. troligast kommer jag bli besviken för att ingen kommer för dom tycker de är fett ovärt att festa i genuin fjällmiljö och då kommer jag typ hämnas genom att skita i nyårsfirandet. vilket i sin tur kommer leda till att ja ångrar min hämd.

jag kan ju iallafall säga att de är bra att ja känner mig själv så väl att ja vet hyr de kommer bli

(hataratt alla människorm är så lata och aldrig orkar palla sig hem till mig. tre år i falun och endast celinn har hälsat på. de är skam!)

på återseende!


Kommentarer
Postat av: therese

god jul jonas:D

2008-12-24 @ 08:44:23
URL: http://tenoksson.blogg.se/
Postat av: jennie

vad blir det för firande då? :) god jul!

2008-12-25 @ 00:40:35
URL: http://sparrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0