hemkommen

nu har ja kommit hem efter en rätt så trevlig helg i kiruna. kom fram dit kl 14 typ på fredagen å de va redan mörkt. kändes lite knas måste jag säga.
ja å lisa for runt helöa kiruna sen åkte vi till lisa å åt pepparkaksdeg.
sen så blev lisa stressade för då ringde en tjej som heter frida å sa att vi var tvugna att stressa för hon ville börja förferren och så blev de. vi har hemma hos nån som hette Dana å jag fick träffa massa nytt å roligt folk. å jo, lite full blev man nog kanske. hahaha

sen stack vi visst ner till ferrum i nån bil och där böev de mycket dans å träffa lite folk man kände. även lite nytt folk. de var trevlans förutom att när vi skulle hem så hittade ja inte min jacka å ja började prata med lisas mentor och sen hade ja å vakten en konstig konversation. men ja kul var de!

lördagen vaknade jag 5 i 9 å var fortfarande lite halv väck. krasta ringde 20 över 9 och undrade vartfan jag var och sa att jag var tvungen att skynda mig till mötet som började kl 9 inte 10 som jag trodde. stressade iväg mot saminuorras kansli men eftersom jag inte hittade ringde jag krasta och frågade efter vägbeskrivning och de visade sig att vi inte alls skulle vara på kansliet utan på ferrum. jag blev genast mycket smartare och sprang dit.

mötet på lördagen kändes nästan som en liten komedifilm då de blev mycket mycket skratt, men även mycket huvudvärk och tack å lov var alla mer eller mindre bakis. kanske inte låter så seriöst men de var vi, sjukt seriöst emmelanåt.

btw så hade vårtat mötesrum en säng, de va kul tyckte vi!

lördaskvällen blev lugn vilket var sjukt skönt idag kan ja lova. ja kollade på en sjukt bra film, tictac hette den och den var svensk. konstigt att jag inte sett den förr. aja. tesso träffade ja också, kulkul:D

dagen var ocksp trevlig. möte och reseräkningsskrivning. alltid kul att skriva reseräkning å få lite pengar:D hahaha
sen så skjussade lisa mig till flygplatsen och jag flög ner till arlanda och där väntade jag på mitt tåg som visade sig vara försenat. men de gjorde inte så mycket eftersom jag har köpt boken låt den rätta komma in som är sjukt bra!

hemma i falun igen har ja å celinn suttit och pratat och skrattat. hahaha

btw så såg ja en kändis på arlanda. christer björkman. han är typ ansvarig för melodifestivalen tror ja.

TACK ALLA FÖREN TREVLIG HELG FÖRRESTEN  :D

på återseende!

Kommentarer
Postat av: francken

haha tack själv! (å allas vägnar xD)

2008-12-07 @ 23:16:10
URL: http://francken.blogg.se/
Postat av: Wippen

FAN VA BRA SKRIVET!! Gå in på MIN hemsida! http://www.wippen.page.tl

2008-12-10 @ 10:28:20
URL: http://www.wippen.page.tl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0